Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, służymy pomocą zarówno w sprawie napraw gwarancyjnych, jak i pogwarancyjnych oraz zamawianiu części zamiennych ( tj: paski, bransolety…) W przypadku pytań prosimy o kontakt z serwisem, pamietając o podaniu modelu zegarka, numeru z koperty lub rodzaju mechanizmu lub biżuterii oraz pełnego opisu wystepującego problemu.

Dział reklamacji
serwis@anyro.eu
22 46 27 955
Dział części zamiennych
czesci@anyro.eu
22 46 27 956
 

W przypadku reklamacji zegarków lub biżuterii posiadających ważną kartę gwarancyjną Anyro & Co Sp. z o.o. i PHU Jubiler Sp. z o.o. rozpatrywanych przez serwis Anyro istnieje możliwość wysłania zegarka lub biżuterii bezpośrednio do serwisu.

Należy jednak pamiętać o:

  1. uzupełnieniu zgłoszenia reklamacyjnego - do pobrania TUTAJ
  2. załączeniu do przesyłki gwarancji (w przypadku, gdy jest to naprawa gwarancyjna) z pieczątką punktu sprzedaży i datą zakupu oraz paragonem
  3. prawidłowym zabezpieczeniu zegarka, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu
  4. nie dołączaniu oryginalnego opakowania

Zegarki nieodpowiednio zapakowane nie zostaną przyjęte.